Aha

Pentatonix

Transposer:

Intro: Eat sleep breathe it You’re full of the stuff Go back and tie it up tight. Wheat meat dairy-free t-total happy-clappy High on life you should try it You should know you should know (strum once) Go on while no one’s looking Aha! (Gotcha now!) Gotcha now! Caught you red handed in the biscuit tin (strum once) Cost you to keep me quiet! La la la la La la la la La la la la La la la La la la la La la la la La la la la la Golden boy boots pocket pedestal Making sharp smart moves Plastic tin can paper separator Busy bee wave wave save the planet flag (strum once) But sneaky in suburbia Aha! Candid camera! Hook line and sinker for a four-wheel drive (strum once) Cost you to keep me quiet! Keep me quiet! (keep me quiet!) La la la la La la la la La la la la La la la La la la la La la la la La la la la la (Lalala’s continue and Kevin enters)) (when Kirstie enters>)    (Avi solo break) Nicest sweetest up-most in everything It’s so charming very charming Well read can play the fool No one’s ill at ease and put their Deepest Swiss bank trust in you (strum once) No one saw it coming Aaaha! Aaaaaaha! Aaaaaaaaaaha!        (strum once) Cost you to keep me quiet La la la la La la la la La la la la La la la La la la la La la la la La la la la la Ends in Oi!

Du même artiste :

empty heart empty heart

Ref

Dm, Am, Bbmaj7, Gm
empty heart empty heart G, Em, C, D, Bm
empty heart empty heart G, D, Em, C, F#m, A, E, Am, F, Dm, Dbm, B, G#m, F#, Bm
empty heart empty heart Am, G, Dm7, E4, E, C, G/B, F, Dm, E7/4, E7
empty heart empty heart F#m, E, A, D, Bm
empty heart empty heart F#, B, E, Db, Db7, F#m7, G#7, Dbm7, A, E7, G, Am7, D, B7, Em7, C, G7, Eb, Eb7, G#m7, Bb7, Ebm7, F#7, Bb, Fm7, Cm7, G#
empty heart empty heart Dm, Bb, F, C, Gm
Cette chanson aborde de manière ludique et ironique les comportements contradictoires des gens dans leur vie quotidienne. Elle met l'accent sur les façons dont les gens essaient de cacher leurs petits secrets ou leurs habitudes, tout en affichant une façade parfaite. Les paroles évoquent une certaine légèreté, avec des références à des modes de vie sains et à des préoccupations écologiques, tout en révélant une hypocrisie sous-jacente. Le ton joue sur l'idée de démasquer ces faux-semblants, où l’auteur semble dire qu'il a découvert les petits écarts de conduite de ceux qui se présentent comme irréprochables. Cela crée une ambiance à la fois amusante et sensiblement critique, soulignant notre tendance à juger les autres tout en cachant nos propres travers. Cette dichotomie entre l'image projetée et la réalité est un aspect central du message.